zondag 10 september 2023

Boekvoorstelling 2023-2024

Mila: Niet slaan, Anna!





Julien: Een zee van liefde




Manou: Raad eens hoeveel ik van je hou?






Otto: Waar is draak?






Maurice: De krokodil die niet van water hield.





Loeka: Een helper voor de Sint






Felix: Mijn leuk verhalenboek




Alex: Ivo is ziek








Estelle: Grote smurf is groen







Lucie: Romeo bouwt een raket





Igor: Pools boekje Felus








Ida: Heksje Mimi






Aimé: Nog even achter mijn oortjes kriebelen






Selma: Coco kan het!






Arif: De walvis en de piraat









Manou: Wilma Wonder




Mila: Ik ben een eenhoorn






Donatien: Marcel gaat in bad







Julien: Raju's avontuur









Maurice: Garage Gust







Estelle: Voor het eerst bij de dokter







Felix: Mijn wiebeltand mag er nooit NIET uit!







Enora: Het grote prinsessenboek





Alex: Un jeune loup bien éduqué





Loeka: Komt goed, kleine krab 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ijsjes in Eeklo

 Op bezoek bij Leen, een collega van Jet (mama Otto). Leen maakt zelf haar ijsjes van de melk van haar koetjes.